grey

Svanefors

Saturday, August 03, 2013


zdjęcia Svanefors , collage by MyInteriorCats

Czy znacie markę Svanefors?
To szwedzka firma produkująca domowe tekstylia. Jak dla mnie kwintesencja stylu skandynawskiego z odrobiną... shabby :-)

Produkty Svanefors odkryłam, kiedy jakiś czas temu buszowałam na allegro. Moje próby znalezienia tekstyliów tej szwedzkiej firmy w polskich sklepach internetowych spełzły na niczym.
Swoją drogą, dlaczego produkty w polskich sklepach internetowych tak rzadko podpisywane są nazwą producenta? Często spotykam się z określeniem 'produkt skandynawskiej firmy', 'produkt renomowanej francuskiej marki'. Czemu to ma służyć? Aby klient, który trafił na stronę sklepu nie próbował szukać danego produktu gdzie indziej, w bardziej atrakcyjnej cenie? Dla przykładu zagraniczne sklepy prawie zawsze podają producenta ( a przynajmniej te witryny, które miałam okazję odwiedzić ). Tym mniej kilka polskich sklepów posiada w swoim asortymencie produkty Svanefors (ale żaden nie podaje nazwy producenta). I tak np. w www.pretty-home.pl znajdziecie kilka wzorów poszewek oraz zasłon i rolet w niebieskie i beżowe paseczki z najnowszej kolekcji.
Swego czasu w sklepie Dagi  była dostępna poduszka jak ze zdjęcia powyżej, ale w nieco innej kolorystyce więc nie wiem czy to był produkt tej firmy czy tylko stylizowany bo w katalogu dostępne są tylko wersja szara oraz czarna (chociaż ta ze sklepu Dagi podoba mi się najbardziej :-) generalnie to prawie wszystko podoba mi się co ma w swojej ofercie Dagi ;-) )

Niżej garść zdjęć produktów Svanefors. Jakby ktoś wiedział gdzie w Polsce można je dostać to będę wdzięczna za podzielenie się tą wiedzą :-)

zdjęcia Svanefors , collage by MyInteriorCats

zdjęcia Svanefors , collage by MyInteriorCats

zdjęcia Svanefors , collage by MyInteriorCats

Ach te gwiazdki... ich chyba nigdy nie będę mieć dość ;-)
zdjęcia Svanefors , collage by MyInteriorCats

Poduszki mają kapitalne, prawda? ;-)

Jakby ktoś miał ochotę zapoznać się z pełną ofertą firmy - oficjalna strona marki gdzie znajdziecie aktualny, jak również wcześniejsze katalogi produktów.

Miłego i może nieco chłodniejszego (uch te upłaty ;-) ) weekendu!


You Might Also Like

2 comments

  1. Huh... nawet nie wiedzialam, te te rekstylia pochodza z tej firmy. Szkoda, ze juz wszystkie poducgy sprzedalismy, bo zaraz szukalabym nazwy producenta. :)
    Ta czarna ooducha bardzo mi sie podoba!

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie szkoda, że wszystkie poduchy wyprzedaliście bo ja chętnie jedną bym przygarnęła :-)

      Delete

Dziękuję za Twój komentarz :-)