bedroom

Chevron

Monday, August 19, 2013


Coraz bardziej podobają mi się  geometryczne wzory we wnętrzach.

Przy okazji zmiany koloru sypialnianych ścian pokusiłam się o uszycie pościeli kolorystycznie pasującej do szarości jednej ze ścian.

Chevron. Zygzak
Od dłuższego czasu ten motyw chodził mi po głowie. I oto nadeszła odpowiednia chwila by wprowadzić go do moich skromnych wnętrz :-) Szary chevron połączony w szarymi paskami z odrobiną bieli.


Oczywiście 100% bawełny. No i moje ulubione troczki ;-)


Trochę się obawiałam czy nie dostanę oczopląsu wchodząc do sypialni hihi ale jest dobrze :-) A z efektu końcowego jestem zadowolona.


Wprowadzenie koloru szarego do sypialni to był strzał w 10tkę. Ochłodził nieco ciepły kolor mebli (swoją drogą nie cierpię ich koloru, ale jeszcze długo nie zanosi się abym wymieniła je na inne - białe oczywiście). A sama sypialnia nabrała nieco 'skandynawskiego' charakteru, prawda ? ;-)



***

A poniżej garść 'chevronowych' inspiracji. Oczywiście z Pinterest ;-)

źródło

źródło

źródło

You Might Also Like

8 comments

  1. Bardzo fajny ten paso - zygzak w wydaniu sypialnianym, a biały stołek i pled jeszcze dodają całości uroku. Pozdrawiam serdecznie Kasia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, Kasiu :)
      I również pozdrawiam :)

      Delete
  2. przepiekna ta Twoja pościel:)))))) uwielbiam ten wzór:) ach ten black&white, co?;)
    uściski posyłam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :-) A w black&white zakochuje się coraz bardziej! Jak dla mnie idealne połączenie. Zwłaszcza z przewagą white i doprawione odrobiną grey ;-)

      pozdrawiam serdecznie :-)

      Delete
  3. wszystko bardzo efektownie! super!

    the-velvet-lady.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za Twój komentarz :-)