inspirations

Sunburst mirror

Tuesday, August 27, 2013



Na 'lustro słońce' chorowałam od naprawdę długiego czasu.

W zasadzie jak tylko takowe ujrzałam, chyba w jakimś angielskim programie o aranżacji wnętrz, to zapragnęłam je mieć. A było to grubo 3 lata wstecz. To nic, że miałam (i nadal nie mam ;-) ) kominka - bo właśnie powieszone  nad nim wygląda obłędnie. To nic, że stylem totalnie nie wpisywało się w styl mojego małego M. To nic, że nigdzie nie mogłam go znaleźć (no dobra, na kilka nawet natrafiłam, ale że ceny były tak astronomiczne, to znaleziska szybko poszły w niebyt).  A ja sobie dalej wzdychałam i co jakiś czas wznawiałam poszukiwania, ale bez rezultatu.

I oto, bodaj któregoś styczniowego poranka tego roku robię poranną prasówkę, otwieram pocztę, a w niej jak co dzień newsletter z Westwing Home And Living. Łyk herbaty. Gryz pączka. I otwieram ową wiadomość i co ja widzę??? Oferta luster Sunburst!!! No nie, myślę. Oczom nie wierzę. Adrenalina mi skacze. Czym prędzej klikam w linka. I zeza rozbieżnego normalnie dostaję ;-) Tyle słonecznych luster. I to w jednym miejscu! Na raz! I co ja robię? No co? No jak to co - kupię oczywiście, nie zastanawiając się zbyt długo. Wtedy chyba w ogóle nie wiele myślałam ;-) Bo czas. Bo lustra znikają w zastraszającym tempie. ( No nie, gadziny paskudne, wszystkie chcą mieć sunbustry! ;-) ) . I takim oto sposobem lustro 'Élise' trafiło w moje posiadanie.



Piękne. Szarosrebrne. Takie jakby starawe...... i zupełnie nie pasujące do moich kątów ;-)

I tak czeka sobie przeszło pół roku schowane w pudełku pod łóżkiem.... na odpowiednią chwilę. Może takowa nadejdzie gdy salon pacnę na szaro?

I jeszcze kilka sunburstowych inspiracji :-)

źródło

źródło

źródło

A co Wy sądzicie o słonecznych lustrach? Podobają się Wam? Widzielibyście je w swoich wnętrzach?

Życzę Wam miłego wieczoru ! ;-)


You Might Also Like

9 comments

  1. Oczywiście, że się podobają! Sama na takie choruję. Planuję je zawiesić w sypialni właśnie, nad łóżkiem.. Choć kiedyś widziałam fajną inspirację z takim lustrem w salonie nad kanapą :) Twoje jest piękne! Ja do tej pory też pozostaję przerażona cenami ;) Liczę, że znajdę.. kiedys, gdzieś, przypadkiem... ;) Uściski!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Kasiu :-) Tak, sunburst w sypialni też wygląda pięknie (szczególnie nad łóżkiem), ale akurat w mojej na tę (i pewnie dużo dłużej) chwilę jest niewykonalne. Poza tym te moje słonko takie nie za duże jest ;-)

      Delete
  2. hej Maggie! :) jest przepiękne oczywiście, że chętnie bym takie lustereczko przygarnęła:) zawisłoby w sypialni oczywiście:)))
    super, że spełniłaś swoje marzenie:) trzymam kciuki za znalezienie odpowiedniego miejsca:)
    buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, dziękuję :-) Pewną wizję nawet mam... ale zobaczymy co wyniknie z moich prac malarskich ;-) No i oczywiście nie omieszkam się pochwalić, gdy tylko mój sunburst zawiśnie we odpowiednim miejscu ;-)

      Delete
  3. Lustra zjawiskowe i jedyne w swoim rodzaju! Może dlatego, bo słońce też takie jest ;-) Bardzo fajny post!

    PS Super blog! Gratulujemy talentu i pasji!

    ReplyDelete
  4. lustro jest przepiękne!
    Ma niesamowity klimat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że w końcu znajdę dla niego odpowiednie miejsce :-)

      Delete
  5. są przepiękne, śliczne widziałam w katalogu farb duluxa i beckersa (takie chciałbym mieć u siebie!) pozdrawiam memi

    ReplyDelete

Dziękuję za Twój komentarz :-)