bedroom

Paint me white, paint me grey..

Tuesday, July 30, 2013

 
Nie ma to jak branie się za malowanie ścian gdy temperatura za oknem sięga niemal 40 stopni hihi. No cóż, gdy czyniłam plany i zakupy prognozy pogody były nieco inne ;-) A że wyszło jak wyszło, wiec machałam (w zasadzie to jestem w trakcie;-) ) wałkiem ubrana w bikini i popijając bezalkoholowe moooocno schłodzone drinksy ;-) Swoją drogą sąsiedzi z naprzeciwka muszą mieć niezły ubaw mając takie widoki hhi. No ale zmiana koloru ścian sypialni to moje 'must have' od dłuższego czasu. Nie mogłam już patrzeć na te ciepło beżowo-żółtawe ściany. Okropność. Zamiast tego będzie biel + delikatna szarość.


 źródło

Do tego wysokie białe drewniane listwy.


źródło

Podoba mi się połączenie szarości i czarnych kutych mebli

źródło

A do mojej 'nowej' sypialni idealnie pasowałby dzbanek od Dagi z MyHouseOfIdeas, prawda? ;-)



You Might Also Like

0 comments

Dziękuję za Twój komentarz :-)