fruit

Truskawkowo mi...

Sunday, July 14, 2013


To chyba jedne z ostatnich truskawek tego lata. A szkoda, bo jako rasowy owocożerca ;-) jestem w stanie wciągnąć każdą ilość tych czerwonych pyszności. Ale truskawki lubię praktycznie tylko w surowej, nieprzetworzonej postaci. Dlatego tym bardziej korzystam, dopóki dostępne są te polskie. Najsłodsze. Niesamowicie pachnące. Po prostu najlepsze pod słońcem.


Wczoraj trafiły mi się chyba najlepsze okazy tego lata. Deserowa odmiana. Pięknie czerwone. Baaaardzo pachnące i do tego nieziemsko słodkie. Idealne. Tak piękne, że aparat sam kllepił mi się do łapek ;-)


A jako, że modelki trafiły mi się bardzo wdzięczne - będzie duuużo fotografii :)


Nawet Zygmunt nie mógł nie mógł oprzeć się ich urokowi ;-)


Huncwot jeden, myślał, że bezkarnie zwinie sobie jeden okaz ;-)


Truskawki uwielbiam również w owocowych szaszłykach. Truskawki, arbuz + świeży ananas = poezja smaku. Hmm, no to chyba mam już pomysł na niedzielną przekąskę wieczorową porą ;-)



You Might Also Like

0 comments

Dziękuję za Twój komentarz :-)