fruit

Sweet sweet cherries

Thursday, July 25, 2013


Czereśnie. Uwielbiam. W tym roku sezon na nie był tak ... jakby go nie było. A szkoda, bo czereśnie są dla mnie dopełnieniem ciepłego, słodkiego lata. 

Koniec lipca należy uczcić... czymś słodkim oczyścicie! ;-) Przepis na te pyszności pochodzi, a jakże by inaczej ;-),  z MoichWypieków - mojego No1. wśród blogów kulinarnych, a w zasadzie 'słodkich' blogów.

Babeczki wyszły fenomenalnie (ach ta moja skromność hehe). Puszyste. Słodkie. I z czekoladą. Dokładnie tak jak lubię. 

Zamiast tego genialnego przepisu, po który odsyłam bezpośrednio do strony Pani Doroty - Babeczki z czereśniami i czekoladą,  zaserwuję więcej zdjęć tych pyszności ;-)




***


***

A tak z innej beczki -

czy Ty zapisałeś/aś się już na candy u Agnie szki z agnetha.home ?;-)


Bo ja TAK! ;-)


You Might Also Like

0 comments

Dziękuję za Twój komentarz :-)