christams decoration

Christmas tree

Sunday, December 22, 2013


Już jest :-)
W piątek wyprawiłam się ze swym małżem po świąteczne drzewko. Miało być z tych mini - w tym celu zakupiłam wcześniej ratanowy kosz w Dagowym shopie, co by wstawić choinkę wraz z doniczką. No ale nie wyszło ;-) I zamiast kosza drzewko dostało lniane wdzianko opasane czarną wstążka, ale tym samym idealnie pasuje do świątecznego stroika, który wisi nieopodal niego na ścianie :-)


Co prawda nie ma lampek - mój Zigulec to kochany gryzoń uwielbiający wszelakiej maści kabelki druciki sznureczki, ale i tak drzewko mi się podoba. Jest foremne, gęste i przepięknie pachnie :-)


No i nieco szersza perspektywa - a na niej mój nowy dywan i... Tito, który podobnie jak ja bardzo lubi dreptać, wylegiwać się na srebrzystym pluszaku :-)


Prezenty prawie wszystkie zapakowane :-) Ciasteczka upieczone:-)
Jeszcze muszę ogarnąć mieszkanko - dobrze, że to tylko niespełna 50m2 ;-) Są szanse, że zdążę ze wszystkim na czas hehe

Z życzeniami wstrzymam się do jutra - jutro ostatni przedświąteczny post :-) Zatem do jutra! :-)


You Might Also Like

16 comments

  1. Choinka świetnie się prezentuje, ja dziś wieczorem będę pakować prezenty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-))) ja na szczęście prezenty mam już z głowy - teraz czeka mnie bój w kuchni ;-)

      Delete
  2. Przepiękna choinka. Nastrojowo i ślicznie u Ciebie :)
    Magicznych Świąt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i Wam również życzę cudownych Świąt :-)

      Delete
  3. Przesliczna ta Twoja choinka- mała, zgrabna, elegancka... I tak jak lubie najbardziej - na bialo:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;-)))) U mnie zazwyczaj choinka bywała z dużą dozą czerwieni - ale w obecnym wydaniu podoba mi się dużo bardziej :-)

      Delete
  4. Fantastyczna choinka!!! Wesołych świąt!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tobie również Magdo Wesołych i Spokojnych :-)

      Delete
  5. Fajnie to zrobiłas :) Wszystko spójne dopasowane nie przekombinowane podoba mi sie Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. taaak wygląda na to ,ze zmierzam w kierunku... minimalizmu? hihi kto by pomyślał ;-) No Kochana, a co z Twoim drzewkiem ?;-)

      Delete
  6. Śliczne ..... Choinka i dywan :))))) s.

    ReplyDelete
  7. Śliczna choinka :) ozdoby i kolorystycznie :)))) I jaki śliczny Tito!!!!! Ach te futra :)) u nas Morfi też uwielbia na dywanie się wylegiwać :)
    serdeczne pozdrowienia!
    Magda

    ReplyDelete
  8. Dziękuję bardzo :-) I Tobie również cudownych świąt :-)

    ReplyDelete

Dziękuję za Twój komentarz :-)