ceramics

More white

Saturday, November 23, 2013


Pochmurno. Strasznie pochmurno. Zero słońca. Zero. No po prostu gloomy ;-)

W moich wnętrzach pojawia się coraz więcej bieli. Chyba w ten sposób rekompensuje sobie brak światła hihi ;-)  Coraz więcej u mnie białej ceramiki :-) Do marokańskich skorup dołączyły donice od Lene Bjerre. Oczywiście w jedynie słusznym kolorze -  są piękne :-)


Od dawna chodziły za mną latarenki od House Doctor. Nigdzie nie mogłam trafić kompletu. A jeśli już to ceny były.... dość mocno przesadzone. Ale cierpliwość popłaca - w końcu je upolowałam :-)


Proste w formie. Srebrne. Błyszczące. Idealne :-)


Dobrej nocy! :-)


You Might Also Like

6 comments

  1. Donice piękne. Uwielbiam pikowania, na ceramice rownież.
    Sliczne te Twoje dodatki .... Widziałbym je u siebie z wielka przyjemnością :))))) s.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lene Bjerre ma w swojej ofercie przepiękne dodatki - sporo w stylu stworzonym do Twoich wnętrz :-)

      Delete
  2. Fantastyczne donice!!! Takich jeszcze nie widziałam:-)

    ReplyDelete
  3. No właśnie, brak światła... Czekam już trzeci dzień w nadziei, że może na chwilę wyjdzie słońce i uda mi się zrobić jakieś normalne zdjęcia :) Donice i latarenki super. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana, dzisiaj to mamy dopiero brak światła ;-) I kurczaki, chyba przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać na odrobinę światła...

      Delete

Dziękuję za Twój komentarz :-)