dinning-room

Perfect dinning-room

Monday, October 14, 2013

source

Czy Wam weekend też zawsze tak szybko mija?

Mimo, że ostatnie weekend miałam 3dniowy to, kurczaki, nim się obejrzałam nastał już poniedziałkowy poranek. Ale jakże miło byłoby rozpocząć nowy tydzień pysznym śniadankiem w takiej oto jadalni :-) Jasno. Przestronnie.  Biało. Bardzo biało. Idealnie :-) Cudowne są te lampy nad stołem, prawda ?:-) Coś podobnego widziałabym w swojej kuchni. Trzeba będzie pobuszować po sieci :-) Chyba, że ktoś wie gdzie coś takiego znaleźć i chce podzielić się tą wiedzą ?;-)

Słonecznego poniedziałku :-)


You Might Also Like

6 comments

  1. Piękna jadalnia, piękne lampy ... Nie wiem, gdzie takie kupić. Jak natrafię, to powiem. :)))) s.

    ReplyDelete
  2. Piękna jadalnia :) I lampy - idealne połączenie industrial i delikatności :) Myślę, że ciężko będzie znaleźć te albo odpowiedniki, aletutaj widziałam sporo ciekawych modeli:
    http://www.lampyiswiatlo.pl/oswietlenie-wewnetrzne/lampy-wiszace.html#limit=200&gan_data=true

    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  3. a i ta mi sie podoba ;) ale troszkę inna, szklana :)

    http://www.studioindygo.pl/product_info.php?products_id=1093&osCsid=6a8a5ff8e2fe29808db67f74ee3c30bc

    ReplyDelete
  4. Przepraszam za ilość, to już ostatnia, obiecuję :) :D

    http://www.spotline.pl/oferta/produkty/oprawy-wiszace/Lampa_z_odblysnikiem_Para_380_z_gniazdem_E27_aluminium_anodyzowane

    Wszystko z moich zakładek, bo akurat jestem na etapie szukania lamp i te loftowe bardzo mi się podobają ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za linki :-) szczególnie za ten pierwszy ;-)
      I również pozdrowienia ślę :-)

      Delete
  5. rzeczywiście idealna jadalnia! cudna po prostu! pozdrawiam serdecznie! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za Twój komentarz :-)