grey

White baseboards

Monday, September 02, 2013


Białe listwy przypodłogowe.
W Stanach Zjednoczonych bardzo popularne. W skandynawskich wnętrzach pojawiają się równie często. W polskich domach dopiero zaczynają zdobywać uznanie. I bardzo dobrze. Bo pięknie podkreślają kolor ścian.  Bo idealnie komponują się z każdym rodzajem  podłogi. Bo zadają szyku. Bo są ozdobą wnętrza samą w sobie.

Na pierwszy ogień poszła sypialnia. Zamówiłam proste drewniane listwy pokryte białym akrylem zakończone delikatnym frezem. Wysokie na prawie 10 cm. Jak dla mnie idealnie zgrały się z szarością ścian i orzechową deską.

Z efektu jestem tak bardzo zadowolona, że zamówiłam listwy do reszty mojego małego M.  Ale w pierwszej kolejności pożegnam się z oliwkową zielenią ścian w moim szumnie zwanym salonie ;-) i aneksie kuchennym. Oczywiście na rzecz szarości :-)

Ale nim to nastąpi ( a nastąpi już niedługo ;-) ) podrzucę Wam kilka inspirujących zdjęć - oczywiście z białymi listwami w roli głównej :-)


 źródło

źródło

źródło

źródło



źródło



źródło


A co Wy sądzicie o białych listwach? Widzielibyście je w swoich wnętrzach?

Do niedługo!:-)

 

You Might Also Like

4 comments

  1. Świetny post :). Uwielbiam takie listwy :) mieszkałam kilka lat w Anglii i bardzo podoba mi się taka stolarka ;) - piękne drzwi, pięknie wykończone okna i dekoracyjnje listwy :). My się dopiero urządzamy, zapomnieliśmy o klipsach do zamocowania listew i całe szczęście :D bo chociaż mamy już kupione pod kolor paneli, to od dłuższego już czasu myślę, żeby jednak położyć białe :). Oprócz tego, że to piękna dekoracja, to jeszcze optycznie "wyciągają" ściany - jeśli ktoś ma je białe i niższy strop, jak u nas :)).
    Pozdrawiam serdecznie :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :-)

      No widzisz, zrządzenie losu ;-) teraz pozostaje tylko wybrać odpowiedni model białych :-)

      Pozdrawiam! :-)

      Delete
  2. no no wygląda to ślicznie!:) sama bym swoje zmieniła na dużo grubsze i białe właśnie! do szarych ścian pasowałyby mi idealnie:) już jestem ciekawa jak to będzie u Ciebie wyglądało:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też się nie mogę doczekać hihi

      Uściski :-)

      Delete

Dziękuję za Twój komentarz :-)