Changes

Thursday, June 04, 2015



Zmiany.  Nie tylko w moim skromnym mieszkaniu, ale i na blogu ;-)
W oczekiwaniu na montaż białej, wymarzonej kuchni ;-) zmianie uległ nieco wygląd tego kawałka mojej przestrzeni wirtualnego świata. Jest prosto. I czarno-biało. Ale to nie wszystko - postanowiłam pisać również po angielsku. Mam pewne obawy czy podołam ;-) Wszak wypadałoby nie kaleczyć zbytnio 'mowy' angielskiej toteż liczę na Was, że jeśli pełnię jakiegoś gaga językowego, dacie mi znać, prawda? ;-)

Changes. Not only at my tiny flat but also here, on my blog ;-)
Waiting for my white dream kitchen to be installed ;-) the layout of this piece of the virtual world has changed a little. Now it's simple. And black&white. But that's not all - I've decided to start writting in English. I'm full od doubts if I manage ;-) After all, my English writting should be at least at decent level ;-) Therefore, I count on You ;-) If I make any language mistake, just let me know, ok ?;-)


Miłego długiego ( o ile ktoś nie pracuje w piątek) weekendu :-)
Have a nice weekend (if only you're not at work at Friday) :-)

Mag.


You Might Also Like

3 comments

  1. Ostatnio też jestem w temacie kuchennym więc czekam na Twoją :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja już stoi :-) ale jeszcze bez blatu. Jeszcze długieeee 2 tygodnie.
      Pozdrawiam :-)

      Delete
  2. Póki co po angielsku idzie Ci świetnie :)

    ReplyDelete

Dziękuję za Twój komentarz :-)