bed linen

Pościelowo

Wednesday, April 24, 2013


Mój idealny komplet pościeli. Musiał być biało-czarny czy raczej biały z dodatkiem czarnego. Najlepiej w paski lub gwiazdki, a jeszcze lepiej w kombinacji jednego i drugiego. Do tego wiązany na troczki lub zapinany na piękne ozdobne guziki - srebrne lub czarne. No i jeszcze nietypowe wymiary poduszek i poszewki na jaśki i koniecznie 100% bawełny. Szukałam i szukałam ... i szukałam dalej. I jeśli wzór był odpowiedni to rozmiar nie ten. Jeśli wzór i rozmiar był w porządku to skład przekreślał zakup - polieterowi mówię zdecydowane NIE. Jeśli i wzór i rozmiar i 100% bawełny to cena kosmiczna. No ale od czego ma się maszynę do szycia ;-) Małe buszowanie po sklepach z takinami, rozrysowanie kilku wariantów i oto jest moja pierwsza własnoręcznie uszyta, prawie idealna pościel :)


Są i paski i gwiazdki. Dużo bieli i troczki. Rozmiar idealnie dopasowany. Przyjemne 100% bawełny.



You Might Also Like

0 comments

Dziękuję za Twój komentarz :-)