inspirations

A więc...

Monday, October 27, 2014

MyInteriorCats się remontuje ;-)
Taaaak przestawianie dekoracji to za mało. Pora poprzestawiać nieco ściany ;-)
Od dobrych kilku tygodni spędzam wieczory z ołówkiem w dłoni. Mierzę. Liczę. Kombinuję.
Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, jeżeli dopnę budżet, to jeszcze w lutym/marcu ruszam z pracami!

Tymczasem zapraszam Was do pięknych, loftowych wnętrz. Dopracowanych w każdym detalu. Z odrobiną paryskiego szyku rodem z Nowego Jorku ;-) Niesamowity apartament projektu Macieja Zienia. Tak, tak tego Zienia ;-) Choć Zień Home działa na rynku bodaj od 2010 roku, to ja, dyletantka wnętrzarska ;-) na wnętrza i meble tego już-nie-tylko-modowego projektanta trafiłam stosunkowo niedawno. Maciej Zień, obok projektów indywidualnych (tworzonych nierzadko dla jego wiernych klientek ;-) ) zrealizował wiele projektów komercyjnych, w tym apartamenty pokazowe w inwestycji Woronicza Qbik, restaurację Chez Belier i dom pokazowy w Walentowie. Flagową przestrzenią marki pozostaje zaprojektowany w paryskim stylu salon projektanta przy ul. Mokotowskiej 57, gdzie mieści się także biuro Zień Home. Ja jednak chcę Wam przybliżyć wnętrza jednego z apartamentów w inwestycji Woronicza Qbik.

Lofty pokazowe Zień Home, osiedle Qbik Woronicza. Loft Manhattan. / fot. mat. prasowe
 
 Lofty pokazowe Zień Home, osiedle Qbik Woronicza. Loft Manhattan. / fot. mat. prasowe

Lofty pokazowe Zień Home, osiedle Qbik Woronicza. Loft Manhattan. / fot. mat. prasowe

Lofty pokazowe Zień Home, osiedle Qbik Woronicza. Loft Manhattan. / fot. mat. prasowe

 Lofty pokazowe Zień Home, osiedle Qbik Woronicza. Loft Manhattan. / fot. mat. prasowe



 Lofty pokazowe Zień Home, osiedle Qbik Woronicza. Loft Manhattan. / fot. mat. prasowe

Słowa komentarza zdają się być zbędne w tym przypadku. Za każdym razem gdy spoglądam na te wnętrza pozostaję w niemym zachwycie. Ta przestrzeń. Kolory. Po prostu pięknie. Prawda ?;-)

Mogłabym spakować walizkę. Zgarnąć chłopaków i już jutro zaparzyć sobie herbatę, usiąść wygodnie na tej przepastnej kanapie i delektować się otaczającą mnie harmonią ;-)

A do samego Macieja Zienia jeszcze powrócę. I to niebawem. Przy okazji innego, ale w dalszym ciągu wnętrzarskiego tematu :-)





You Might Also Like

7 comments

  1. To szykuje się jakaś poważna sprawa remontowa :)))) fajnie :) A loft, który pokazujesz widziałam w programie telewizyjnym: ten, który pokazujesz i te puste też - robią wrażenie, aczkolwiek wydaje mi się, że słowo loft trochę jakby na wyrost projektanci czy deweloper czy kto tam, używają - te pomieszczenie są bardzo wąskie i mi to się wydaje, że bardziej to po prostu dwupoziomowe mieszkanie niż loft. Ale aranżacja jest świetna - mieszkanie wydaje się większe, ciekawa kolorystyka i te detale, które sprawiają, że całość jest oryginalna i świeża. Moc uścisków dla Ciebie :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha! no właśnie mam wrażenie, że te wnętrza widzieli już wszyscy i to wieki temu ;-) No nazwanie tych wnętrz loftem to i w moim uczuciu lekkie nadużycie bo i przestrzeń nie ta i styl pomieszczeń niekoniecznie zbieżny jest z moim wyobrażeniem o lofcie. Ale wnętrza jak dla mnie się przepiękne, jakby ich nie zakwalifikować ;-)

      Delete
  2. Ach pięknie. Mieszkać w takich przestrzeniach o tym marzę...Wielkie okna, wysokie sufity coś wspaniałego. Ja Zienia kojarzę z sukienek i płytek ;-) więc dobrze, że napisałaś o wnętrzach. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nawet o płytkach dowiedziałam stosunkowo niedawno, a przecież Zień współpracuje z Tubądzinem od 2009 roku.. no nic braki w wiedzy zawsze warto uzupełnić ;-)

      Delete
  3. Zapowiada sie ciekawie, mam nadzieję że będziesz zdawać remontową relację na bieżąco :) Życzę powodzenia, wytrwałości ( z ekipami remontowymi jak jest każdy wie;) i na koniec efektu wow. Przez duże W, O i W ;) buziak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co do remontowej zawieruchy to jeszcze chwila, ale i owszem skrobnę co nieco - może komuś ta wiedza się przyda ;-) ale zanim do samych prac dojdzie to zapodam garść inspiracji, coby można było sobie wyrobić wyobrażenie o kierunku zmian ;-)

      Delete
  4. jakie piekne wnetrza - wysokie i z wielkimi oknami ;-)lov!

    ReplyDelete

Dziękuję za Twój komentarz :-)