black & white

Stripes

Thursday, May 22, 2014

pinterest.com

Paski. To mój ulubiony motyw. Tak, zdecydowanie.
I nie tylko we wnętrzach ;-)
Gdy słupek rtęci zaczyna oscylować w granicach 20 celcjuszy pół mojej szafy zajmują pasiaste wdzianka ;-) Styl 'marine'  to mój styl letnią porą.
A sam motyw pasków kojarzy mi się z Francją. Z paryskimi restauracyjkami. Z klimatem nadmorskiego francuskiego wybrzeża. Z Lousiem de Funesem. I kinem francuskim lat 60tych ;-)

pinterest.com

Paski wprowadzają harmonię. Ład. W ich otoczeniu czuję się najlepiej. Lubię je w prostej symetrycznej formie.  Lubię je w bieli z czernią. Ewentualnie z szarością. Lubię je w dodatkach. Lubię je na ceramice :-)


Obecnie nie jadam i nie pijam z niczego innego ;-) Z pasiastych talerzyków wszystko smakuje lepiej, a herbata (ba, nawet kawa (!!!) ) ma zdecydowanie lepszy smak ;-) Nawet owsianka serwowana w pasiastej miseczce zyskała na smaku ;-)


***


'30tka' to pozostałości dekoracji jakie moje łapki zmontowały na urodzinowe przyjęcie-niespodziankę dla mojego Ł. Wszakże 30te urodziny ma się raz w życiu (tak jak każde inne hihi). Ja póki co cieszę się jeszcze 2ką z przodu, ale jeszcze tylko przez niespełna miesiąc ( a buuu ;-) ) więc chyba powinnam już zacząć się przyzwyczajać hehe. I może wreszcie.... spoważnieć? Eeeee, nie ;-)




 

You Might Also Like

25 comments

  1. też mam słabość do pasków. ani na ubraniach, ani we wnętrzach nigdy mi się nie znudzą. smacznego!

    ReplyDelete
  2. Fantastyczne fotki! Ja też uwielbiam paski black&white...i we wnętrzu i w garderobie... :)
    Paski rządzą! ;)
    Pozdrowienia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do garderoby wpuszczam nieco koloru za to we wnętrzach pełna dyscyplina - tylko black&white ;-) Idealnie połączenie :-)

      Delete
  3. W końcu są ! Prześliczne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są, są, ale to i tak tylko nieduży fragment całości ;-) Tym bardziej że planuję zakupić jeszcze co nieco u Ciebie, tylko wciąż nie mogę się zdecydować - za duży wybór hihi ;-)
      Uściski posyłam :-)

      Delete
  4. Rozglądam się po domu, myślę o zawartości szafy - pasków brak. To przez silny kontrast - moje rysy go nie lubią. W kwestii wnętrz tez chyba zadziałał instynkt :) Jednak lubię ten motyw. Paski są eleganckie, awangardowe, bywają szalone, a najlepsze robi jean paul gaultier :) Reasumujac paski są magnifique, a trzydziestka to całkiem fajna liczba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, zapomniałam dodać, że jak paski to właśnie Paul Gaultier. Do tego jeszcze nonszalancko przechylony beret i długa cygaretka ;-)
      No właśnie 'całkiem' ;-) jakoś 2-ka bardziej mi leży heh ;-)))

      Delete
  5. To się dopiero nazywa miłość do pasków :))) Ale popieram, że mają w sobie mnóstwo klasycznego uroku :)
    Piekne zdjęcia, dobrego weekendu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie Marysiu, dokładnie :-) Elegancja-Francja hehe
      Tobie również udanego weekendu :-)

      Delete
  6. Uwielbiam paski szczególnie na zeramice

    ReplyDelete
  7. świetna jest ta ceramika w paseczki! :)))

    ReplyDelete
  8. Co wy wszyscy tacy młodzi w tej blogosferze? :D Dekoracja musiała być świetna :).
    Paski są piękne, szczególnie na ceramice, uwielbiam :))).
    Miłego dzionka :)***

    ReplyDelete
    Replies
    1. widzę że spore grono wielbicieli pasków mamy ;-)
      Miłego dnia, Moniko :-)

      Delete
  9. Ceramika boska...piękne ozdoby urodzinowe...bardzo stylowe. Nie poważniej...ja mam 35 i wcale poważna nie jestem...do tego stopnia, że Mąż do mnie mówi: Moje Dziecko ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo, dobre :-) ale to dobrze, każdy powinien zachować w sobie coś z dziecka ;-)
      Uściski, Olu :-)

      Delete
  10. Pięknie u Ciebie. Uwielbiam takie klasyczne klimaty.
    Ozdoby urodzinowe są świetne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dziękuję:-)))
      Pozdrawiam i uściski dla Niebieskiego ;-)

      Delete
  11. super pasiaki:) loving it :)))))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  12. Piękne te paski u Ciebie, nawet nie pomyślałam, że taka pasiasta ceramika tak mi się spodoba! Super :) buziaki ślę i głaski dla Futer :))))

    ReplyDelete
  13. Paski prześliczne... a jakie pyszności na tych paskach:)
    Pozdrawiam :):)

    ReplyDelete

Dziękuję za Twój komentarz :-)