living-room

Sunday Shots

Sunday, March 02, 2014


Weekend ewidentnie mija pod znakiem braku słońca.
Pochmurnie. Warunki do robienia zdjęć marne.
Dzisiaj swoją premierę miał statyw, który niedawno zakupiłam., ale polem testów był pokój dzienny.
I muszę przyznać, że widać różnicę ;-) Przy takiej pogodzie dłuższy czas naświetlania jest konieczny, a z 'ręki' nie udało mi się nigdy zrobić choćby trochę nierozmazanych ujęć. A Wy jak sobie rodzicie z robieniem zdjęć przy tak niesprzyjającej pogodzie? Macie jakieś swoje sprawdzone sposoby?

Pamiętacie jak jakiś czas temu pisałam o poszukiwaniach tkanin w marokański wzorek? Materiału nie znalazłam, ale za to trafiłam do Lucy, która wyczarowała mi trzy poduchy właśnie w ten deseń. Poszewki są starannie wykonane a do tego ręcznie malowane!

Tak. Znowu mój kąt do pracy ;-) Ale spójrzcie tylko na te poduchy ;-)


Kolejna nowość to lampa stołowa. Oczywiście biała ;-)


Porcelana Ćmielów to był bardzo dobry wybór. Jeśli ktoś waha się przed zakupem produktów tej firmy - zdecydowanie polecam.


***


Do niedługo!

You Might Also Like

22 comments

  1. Pięknie mieszkasz.Kącik do pracy również fajny,a poduszeczki są cudowne.Pozdrawiam i zapraszam na Candy http://blogdreamhome.blogspot.com/2014/02/lutowy-konkurs.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa i za zaproszenie ;-)

      Delete
  2. Statyw super sprawa posiadam od dawna, ściskam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz i ja się o tym przekonuję :-) Pozdrowionka :-)

      Delete
  3. Maggie poduchy rewelacja. Obyło się bez dziwnych zagranicznych sklepów z kosmicznymi cłami i dobrze :) lampa też świetna i w dodatku w moim ulubionym kolorze :)) Miłego wieczoru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie, bez cła, kupowania w obcej walucie a później zabawy z nożycami i maszyną ;-) kilka dni czekania i gotowy produkt trafił w moje łapki - i to mi się podoba :-)))

      Delete
  4. Ja mam statyw. Używam go nawet przy dobrej pogodzie i właśnie dlatego rozpadła mi się głowica. Kupiłam sobie już nową prawie profesjonalną. Przy złej pogodzie ustawiam parametry tak żeby zdjęcie było trochę prześwietlone i wykorzystuję samowyzwalacz. Balans bieli na pochmurno, a i tak rozjaśniam potem fotki w programie graficznym.

    ReplyDelete
  5. Piekne ujecia z salonu. A poduchy rzeczywiscie bardzo piękne.
    Ja posiadam statyw od kilku lat i choć do tanich nie należał używam go niezwykle rzadko - chyba z lenictwa i zapominalstwa ;)
    Przyjemnego wieczoru życzę:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. no właśnie... ze statywem tyle zachodu - trzeba go rozpakować, rozłożyć, ustawić no i nie powygina się człowiek z nim jak z własną ręką, ale przy takiej pogodzie jednak sporo daje.
      Tobie również, Marysiu :-)

      Delete
    2. Ja nawet przy brzydkiej pogodzie o nim zapominam, a przecież on tyle ułatwia ;)))
      Dobrego tygodnia

      Delete
    3. Ja do tej pory też kombinowałam bez, ale chyba jednak teraz będzie on częściej w użyciu :-)
      Uściski :-)

      Delete
  6. Ależ u Ciebie pięknie i niebanalnie. Jestem pod ogromnym wrażeniem i zostaję na dłużej:-) Pozdrawiam K.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo jak miło :-) oczywiście zapraszam częściej :-)

      Delete
  7. hej Maggie! świetny masz dywan, to po pierwsze. czy to jest ten sam co u Damar? :)
    poduchy marzenie! uwielbiam ten wzór:) ja też od niedawna używam statywu. To wspaniała rzecz:)))
    buziaki i dobrego tygodnia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, ja mój dywan kupiłam na arte.pl, ale fakt wyglądają podobnie ;-)
      Tak statyw to dobra rzecz, właśnie się do niego przekonuję ;-)
      Tobie też Aniu udanego tygodnia :-)

      Delete
    2. no właśnie! Damar też kupiła na arte:))))))))) to ten sam! :) cudny jest:)

      Delete
    3. wydawało mi się, że Damar pisała, że swój kupiła na allegro, ale możliwe, że arte.pl sprzedaje też na allegro. Faktycznie wyglądają identycznie i chyba nawet w podobnym czasie kupiłyśmy (ja swój pod koniec listopada). A sam dywan jest rewelacyjny - jak dotąd jestem z niego bardzo zadowolona. Co ciekawe arte.pl ma ( przynajmniej jak ja kupowałam to miało) takie hasło, że jak znajdziesz wybrany dywan taniej u konkurencji to zaproponują Tobie atrakcyjniejszą cenę - w moim przypadku właśnie tak było. Znalazłam ten dywan w niemieckim sklepie w wyprzedazowej cenie i arte sprzedało mi dywan w niższej cenie niż regularnej ofercie :-))

      Delete
  8. Słońca nie było, ale i tak piękne zdjęcia. Poduchy super. Zwróciłam uwagę na dekoracyjne białe jabłka - pięknie wyglądają. Chociaż mnie coś ostatnio steruje w stronę kolorów. Nie wiem jak to się skończy dla naszego mieszkania. Ja mam statyw tyle lat, kupiony chyba 9 lat temu, porządny, nie był tani i..... ani razu nie użyłam. Stoi zapakowany normalnie w pudle. Nie wiem czemu. Muszę go chyba wytargać, ale co z tego, skoro nie mam porządnego aparatu, bo ten, co został kupiony razem ze statywem to był cyfrowy Nikon 8700, a teraz mój telefon czy smartfon (nie wiem jak go w sumie nazywać - czy stmartfon to jeszcze telefon?) robi lepsze zdjęcia. Więc chyba statyw postoi jeszcze trochę.
    Pozdrawiam ciepło i Dobrego dnia :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj to mój tylko przestał jakieś 3 miesiące w pudełku ;-)
      Udanego dnia Magdo :-)

      Delete
  9. Jakie cudne doniczki z tymi kulami :) czad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doniczki są od Lene Bjerre - mają rewelacyjne dodatki :-)

      Delete

Dziękuję za Twój komentarz :-)